måndag 27 september 2010

factory 20.


Factory20 är ett tvärvetenskapligt kollektiv som strävar efter att skapa en ständigt föränderlig 
"livsstils-kollektion". Målet är att dela med sig av det inneboende värde och olika intryck som finns 
i 1900-talets design av konsthantverk & möbler. Kollektivet säger sig vara övertygade att ge oss det 
oväntade och oförglömliga.. Ja, det får jag verkligen säga att de lyckas ge mig iallafall; 
Factory20, I love you! 
Hemsidan slukar mig totalt och tid och rum glöms bort,  jag hittar det ena guldkornet efter det andra och 
förälskelsen är total! Byråer, lampor, stolar, ännu fler lampor, fantastiska sittmöbler och fler lampor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!