torsdag 20 januari 2011

i was writing her name..

       

Tavlan och bordet med tidningarna, kamerafordralet, guldskulpturen, barcelonapallarna, 
bordslampan, den vita grisen, y-stolen och eames rocker, ljusstakarna, den gröna soffan och...
Jag skulle kunna hålla på i all evighet; I'm loving it!

The painting and the table with magazines, the cameracase, the golden sculpture, the barcelona stools, the table lamp, the white pig, the y-chair, the eames rocker, the candlesticks, the green couch and..
I could go on forever; I'm loving it!

via & foto Per Gunnarsson
interior design Anna-Johanna Bonnier & Lena Widenfelt

9 kommentarer:

  1. THAT GOLDEN HEAD IS AMAZING. nice collection above.

    SvaraRadera
  2. exciting image - heartbreaking story... :D

    SvaraRadera
  3. den där tavlan fick mig att inte kunna slita mig med blicken. Snacka om blick fång!!! Jätte fina bilder som du bjuder på.

    svar: tack för komentaren om matt tipset inne hos mig :)

    SvaraRadera
  4. such a welcoming place always makes me want to declutter.

    agnes

    SvaraRadera
  5. Ursnygga bilder! Jag hade ett par av dem sparade förut på min numera kraschade externa hårddisk :-( så det var kul att se dem här igen... Tack!
    Och den där tavlan på första bilden är så himla cool!

    SvaraRadera
  6. Ja den där tavlan har n ågot magiskt över sig!

    SvaraRadera
  7. Jag kan bara skriva under på din lista av vackra saker. Det är inte mycket jag skulle tacka nej till! Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  8. Kaxigt, eget och supersnyggt. Älskar det också!

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!