fredag 28 oktober 2011

dos visit visits.


Jag älskar hemmen "Dos Visit” besöker. Det känns verkligen som man kommer hem på spontant besök till någon. 
Hemtrevligt och "mitt i vardagen" liksom.. Kolla in de fina inbyggda hyllorna i köket, det höga taket, de vackra kopparna, den 
fina skänken och serveringsvagnen (jag ääälskar serveringsvagnar), och för att inte tala om den fina ljusstaken på sista bilden ovan!

I love the homes of "Dos Visit's" visits. It really feels like a spontaneous visit. Homey and "like andy ordinary day" sort of.. 
Check out the gorgeous build-in shelves in the kitchen, the high ceilings, the beautiful cups, the fantastic buffet and servingtrolley (I looove servingtrolleys), and not to mention the amazing candleholder in the last pic above!

by Jenny Brandt at dosfamily 

4 kommentarer:

  1. Vilket snygghem - åh, en dag..! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar dem också. Mer personliga och härliga än glossy magz! trevlig helg du :)

    SvaraRadera
  3. Is that really a candle holder..oh,wow! I, too, like the feeling of "just stopping by" -moment in these pics!

    xxPiia

    SvaraRadera
  4. It really is a candle holder.. isn't it fantastic!? Its designed by Ceasar Stoffi and Fritz Nagel and is called BMF (Bayerische Metallen Fabrik) Modul candle holder..

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!