onsdag 28 november 2012

things i love.


Eftersom jag älskar små leksaksdjur, tycker pantonekoppen är superfin och gillar att rita, 
är det ganska självklart att jag gillar denna bilden.. Och illustrationerna är helt fantastiska!

Since I love little toy-animals, find the pantone-cup really cool and love to sketch, 
it's quite obvious that I also love this pic. And the illustrations are absolutely stunning!

the pic is taken by cecilia linnea in the home of cecilia hedin who's also the artist


7 kommentarer:

  1. Oooh, skulle gjerne hatt slike tegneferdigheter!
    De illustrasjonene var fantastiske..
    : )

    Ha en fin onsdag!

    Klem,
    Maria.

    SvaraRadera
  2. Gratis till vinsten av Camilla broyn ljuslyktorna. Kan du skicka mig din adress?

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK, TACK, TACK!!
      Tjohoo
      Jag mailar dig asap!

      Radera
  3. Vad kul att du gillar mitt skrivbord!
    Inom en snar framtid finns illustrationerna att köpa på http://www.etsy.com/shop/CeciliaHedin

    -Cecilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjoho!
      Om du kan, får du mer än gärna maila mig, eller meddela mig här på bloggen, när de finns ute. Jag älskar dem!

      Ha en fin dag.

      Radera
  4. Nu finns dessa illustrationer att köpa på Etsy
    http://www.etsy.com/shop/ceciliahedin

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!